Followers

Wednesday, March 11, 2015

Beberapa perkara

Since tempat ni je aku luah perasaan dan aku tak mintak mana mana rakyat pun baca.
So here it goes.
Bila makcik makcik annoyed kan kau kirim barang dari US.
Atau.
Bila bila makcik kepada kawan kau pun annoyed kan kau dengan transaction tak jadi dia bila guna akaun kau.
Atau.
Bila kawan kawan kau gah gila event dua hari lepas tu emo emo dekat wall kau dengan banyak tanda soal dan tanda seru.
Atau.
Bila housemate kau nak pindah rumah tapi rakyat jelata Ames lebih mengetahui berbanding kau yang duduk bawah bumbung yang sama dengan dia dan kes nya sebab kucing yang dia sendiri takkan bawak balik ke Malaysia.
Atau.
Bila mak kau stress keje pejabat lepaskan dekat kau sebab kacau dia tidur. The heck. Baru pukul 10 malam kot. Damn. Anak kau jauh telefon kau layan macam sampah?! Dah lah pagi kau keje. Sabtu Ahad kau busy kenduri sana sini. Damn.
Aku dah hilang hormat dekat semua manusia yang gaya macam ambil kesempatan. Atau tak reti hormat orang. Fak fak fak.
Aku dengan ini berjanji dan bernazar 10% dari setiap untung aku buat perniagaan konsultan atau main saham aku akan sedekah. Aku dah tahap bengang sebab semua orang yang layan aku macampaj sampah ni. Kau tengok aku nak buktikan aku usahawan wanita nanti. Tunggu je. Kau bagi aku 10 tahun. Aku akan pastikan those small steps berjaya.

No comments: